İade ve Değişim - Müşteri Hizmetleri | gourmetpork

İade ve Değişim

 1. Teslim aldığım ürünü iade edebilir miyim? Cayma hakkı bulunuyor mu?
27.11.2014 tarih 29188 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği”nin 2. Maddesinin (ğ) nolu bendi gereği “Yiyecek ve içecek gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine” ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır.
Kendi markamız ile ürettiğimiz ürünler,  yüksek kalite standartlarıyla üretilmekte ve soğuk zincir bozulmadan izlenebilirlik ilkeleriyle sizlere ulaştırılmaktadır.
Ayrıca Gourmetpork’ta satılan diğer tüm ürünler, uygun stoklama koşullarında depolanmakta ve soğuk zincir bozulmadan izlenebilirlik ilkeleriyle sizlere ulaştırılmaktadır. Teslim aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olması durumunda teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde şikayetinizi 0545 357 71 05 numaralı Gourmetpork Müşteri Hizmetleri hattımıza şikayetinizi iletmenizi veya sitemizin ‘Bize Ulaşın’ bölümünden mail göndermenizi rica ederiz.
2. Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Teslim aldığınız ürün ile ilgili genel iade şartları aşağıdaki gibidir; 3. İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?
Gourmetpork tarafından iade işlemi onaylandıktan sonra; ödemesi ‘Kredi Kartı’ ile gerçekleştirilen siparişlerin ücret iadesi, kredi kartına yapılmaktadır. Ödemenizin kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, maksimum 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Gourmetpork’un bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.